You are not connected. Please login or register

DOTM Discussion

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 DOTM Discussion on Tue Mar 25, 2014 2:15 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Discuss Anything about the DOTM HERE !



Last edited by Maxlance on Sun May 04, 2014 11:45 pm; edited 1 time in total



2 Re: DOTM Discussion on Tue Mar 25, 2014 2:19 pm

Jassi

avatar
okay I'm just going to start drawing something Razz and all the best to all hmmm

3 Re: DOTM Discussion on Mon Mar 31, 2014 12:52 pm

Jassi

avatar
You're not that bad Mark Razz maybe I too should post soon Razz damn too lazy to finish it Razz hmmm
(no rule for double posting, na? Razz)

4 Re: DOTM Discussion on Mon Mar 31, 2014 2:10 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha it was actually really bad, it shouldn't be entered in.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

5 Re: DOTM Discussion on Mon Mar 31, 2014 2:43 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Lol Mark ThAT drawing is soooooooo coool !!!!



6 Re: DOTM Discussion on Mon Mar 31, 2014 3:07 pm

Jassi

avatar
Not really Mark, I liked the way you coloured them although I can't get the meaning Razz so deep ha Razz hmmm

7 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 12:17 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha its supposed to be whismy/so childhood memories haha.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

8 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 1:44 pm

Jassi

avatar
It's cool anyways Razz Looking forward for your more handmade works Razz hmmm

9 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 2:23 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha I don't think I'll enter anymore DOTW.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

10 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 2:35 pm

Jassi

avatar
That would be really disappointing man Neutral hmmm (yeah double serious)

11 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 2:41 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Well it really depends on how much time I get it to actually draw something good for the competition.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

12 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 2:48 pm

Jassi

avatar
You'll get better only if you keep on practicing, Didn't I take part in the SOTW? just when I started my gfxing Razz and I did improve a bit I think Razz but I'm having trouble with running ps on my comp right now but I'll participate as soon as I deal with that prob Razz hmmm

13 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 2:59 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Mark : You are a spriter , and spriting requires drawing skill..So if u enter DOTW it will improve ur skill..  Very Happy 
Jassi : Yeah , hmmm   !



14 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 3:07 pm

Jassi

avatar
Yeah man, you should assist him too Razz hmmm

15 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 4:03 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha my drawing skills never relate to my spriting...



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

16 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 4:12 pm

Jassi

avatar
It is dude, maybe not directly but it is yeah it is hmmm

17 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 4:31 pm

Maxlance

avatar
Lightning
But thendon't u DRAW faces , legs and all , Mark ?



18 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 01, 2014 4:35 pm

Jassi

avatar
ohh yeah so they're kind of same afterall Razz hmmm

19 Re: DOTM Discussion on Wed Apr 02, 2014 12:34 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Dude your entry is so awesome!



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

20 Re: DOTM Discussion on Wed Apr 02, 2014 6:12 pm

Princess peach


jassi, i am not gonna enter, YOURS IS AWESOME!!!!

21 Re: DOTM Discussion on Wed Apr 02, 2014 9:10 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Well PP ...u should Take inspiration from Jassi and enter..



22 Re: DOTM Discussion on Wed Apr 02, 2014 11:05 pm

Jassi

avatar
@Mark975, Thanks Man Very Happy
@Princess peach, whot! So disappointing Crying or Very sad You got to post ha :O
@Maxlance, you got to post your painting too Rolling Eyes  hmmm

23 Re: DOTM Discussion on Sat Apr 05, 2014 9:29 am

Guest


Guest
Damnit jassi , dont scare people away Razz
Whens the deadline? If its 7-8 i may enter

24 Re: DOTM Discussion on Sat Apr 05, 2014 11:28 am

Jassi

avatar
I kind of feel I should've post in the end Razz And please enter, the dead line's 07/04/2014 hmmm

25 Re: DOTM Discussion on Sat Apr 05, 2014 3:27 pm

Maxlance

avatar
Lightning
I will extend the deadline , no worries



26 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 08, 2014 6:22 pm

Guest


Guest
i posted my entry, its your turn PP!
jassi will win, mine isn't that good :/

27 Re: DOTM Discussion on Tue Apr 08, 2014 7:56 pm

Princess peach


Rhino: okay i guess i will enter,and yours is good rhino!

28 Re: DOTM Discussion on Wed Apr 09, 2014 11:40 am

Jassi

avatar
Yup your entry is good Rhino Very Happy
@PP, Yeah looking for updated version Razz hmmm

29 Re: DOTM Discussion on Thu Apr 10, 2014 1:56 pm

Princess peach


damn i wanted to change the stupid drawing!
i finally drew something good!

30 Re: DOTM Discussion on Thu Apr 10, 2014 4:40 pm

Jassi

avatar
Whops.. well wait for Max, maybe maybe maybe he can do something hmmm

31 Re: DOTM Discussion on Thu Apr 10, 2014 5:26 pm

Guest


Guest
Yeah I wanna see it!! :O

32 Re: DOTM Discussion on Thu Apr 10, 2014 5:47 pm

Jassi

avatar
I want to see it too yeah Razz hmmm

33 Re: DOTM Discussion on Thu Apr 10, 2014 9:49 pm

Princess peach


looooooooooooool!
next DOTW i guess!
any way i will be the third, i will win anyway XD!
or no?

34 Re: DOTM Discussion on Thu Apr 10, 2014 10:00 pm

Jassi

avatar
Did you forgot Mark? Razz and make new one for next week Razz hmmm

35 Re: DOTM Discussion on Thu Apr 10, 2014 10:21 pm

Princess peach


loooool oh yeah XD!

36 Re: DOTM Discussion on Fri Apr 11, 2014 3:11 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha what about me?



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

37 Re: DOTM Discussion on Fri Apr 11, 2014 3:13 pm

Jassi

avatar
Great work there with colors man Razz hmmm

38 Re: DOTM Discussion on Fri Apr 11, 2014 3:26 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha nah my entry sucked, everyone else's rocked!



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

39 Re: DOTM Discussion on Fri Apr 11, 2014 3:28 pm

Jassi

avatar
Don't say that man, I really liked the way you colored them Very Happy hmmm

40 Re: DOTM Discussion on Fri Apr 11, 2014 6:10 pm

Princess peach


Mark975 wrote:Haha nah my entry sucked, everyone else's rocked!
Not everyone mine is the worst, yours is awesome!
Jassi: i will show you the one i wanted to enter with later, by Pm.

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum