You are not connected. Please login or register

General Discussion 2

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 4 of 25]

1 General Discussion 2 on Wed Apr 02, 2014 11:02 pm

Jassi

avatar
First topic message reminder :

Nice siggy G man Razz hmmm


121 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 12:56 pm

Cielo

avatar
Yeah... Maybe I'll try joining SOTW... Smile


@Peach No, Your friendly LOOL XD

122 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 12:58 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Yeah you should enter SOTW. Smile



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

123 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 12:59 pm

Princess peach


- Light Flame Master wrote:Yeah... Maybe I'll try joining SOTW... Smile


@Peach No, Your friendly LOOL XD
I don't get that a lot thanks XD!

124 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:00 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha PP friendly? Whaaat?



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

125 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:03 pm

Princess peach


See light? XD!
Thank you mark Razz

126 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:06 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha I'm just joking your friendly. Smile



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

127 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:11 pm

Princess peach


lool
me too!
and thanks! you are too!

128 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:12 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Thanks!

Enter SOTW -.-...



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

129 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:20 pm

Mario

avatar
Lightning
All the designs I make are sucking bad lately Sad damn..



130 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:25 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Gohan enter sotw !!!



131 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:27 pm

Mark975

avatar
Global Mod
You enter SOTW!



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

132 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 1:29 pm

Mario

avatar
Lightning
Already entered, now you max ^_^



133 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:01 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Yeah come on Max, enter!



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

134 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:16 pm

Jassi

avatar
I'm way too serious so can't be friendly hmmm

135 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:22 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Its the opposite



136 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:27 pm

Jassi

avatar
Can't you see my overflowing serious aura? effecting everyone around me?? Razz hmmm

137 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:37 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha yeah cause your being so serious right now xD.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

138 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:39 pm

Jassi

avatar
See even Mark got serious coz of my curse, you don't have to be that serious Mark hmmm

139 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:41 pm

Mark975

avatar
Global Mod
@Gohan
Should I send you my entry for the challenge? Haha I've finished mine.

@Jassi
What? Huh!? Stop it!



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

140 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:43 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Yeah..Mark : it works like that in DUEL HQ..U send ur entry to the one who is hosting



141 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:44 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Ah okay well Gohan I'm pming you my entry.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

142 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:45 pm

Jassi

avatar
Why so serious? hmmm

143 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:46 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Why are you so serious?



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

144 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:49 pm

Jassi

avatar
Coz I always am serious hmmm

145 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:55 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Well try to be less serious.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

146 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:57 pm

Jassi

avatar
You can't escape my curse of seriousness hmmm

147 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 2:57 pm

Mark975

avatar
Global Mod
I'm not being serious at the moment so yeah you can haha.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

148 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:01 pm

Jassi

avatar
Although you're saying you're not serious but are you really not? ah ha ha? hmmm

149 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:24 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha just stop now!



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

150 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:30 pm

Maxlance

avatar
Lightning
She can't stop lol !



151 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:31 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Max can you teach me how you do those tech/brushes/text style that you do in your signature? Specifically in your SOTW 13 entry?



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

152 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:34 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Sure...Ok ..Let me send u something through PM..you will get how its done



153 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:35 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Okay sweet! I just really like how it looks.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

154 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:38 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Lol xD !



155 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:40 pm

Mark975

avatar
Global Mod
Haha thanks Max.



ART ARENA!

Click here to visit my Deviantart Page !
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!

Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!

156 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:47 pm

Jassi

avatar
Maxlance wrote:She can't stop lol !
what! she? Shocked hmmm

157 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:49 pm

Maxlance

avatar
Lightning
Jassi : U don't know abt the show " jassi jaisi koi nahin" xD



158 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 3:56 pm

Jassi

avatar
Damn it! doesn't mean you can count me as 'she' just coz there's a female character with the same nickname as me Razz hmmm

159 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 4:01 pm

Maxlance

avatar
Lightning
haahaa I don't know but I imagine u as exactly she looks like and talk to u thinking that !!!



160 Re: General Discussion 2 on Fri Apr 18, 2014 4:04 pm

Jassi

avatar
You know what, I'm getting scared of you now Rolling Eyes hmmm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 4 of 25]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum